Subject: N25023: NOTAM A0303/25 väljastatud (ID:25023)
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Thu, 23 Jan 2025 08:58:33 +0200

Tere Transpordiameti Lennundusteenistus Diana Krotova

Teie NOTAM-taotluse numbriga 25023 alusel, mis saabus meile 23-01-2025 
06:33, väljastasime alljärgneva NOTAMi:

A0303/25
(A0303/25 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/AW/000/006/5923N02434E002 A)EETN 
B)2501250700 C)2502252159 E)TEMPO RESTRICTED AREA EER2505 ESTABLISHED WITHIN 
1500M RADIUS CENTRED ON 592303N 0243334E. UNMANNED AIRCRAFT IS NOT PERMITTED 
TO ENTER INTO ACTIVATED AREA WITHOUT PERMISSION FROM POLICE AND BORDER GUARD 
BOARD. PERMISSION SHALL BE OBTAINED FROM PPA(AT)POLITSEI.EE AT LEAST 5 
WORKING DAYS BEFORE THE FLIGHT. F)SFC G)400FT AGL)

NOF Tallinn
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 6710 257

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.